Sisältö

Sisältö

Miten yrityksesi viestii verkossa?

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi. 

 

Osa 1. Paranna sisältöä – tavoita enemmän juuri haluamiasi asiakkaita

Eri mediat ja kotisivut sallivat erilaisia tietomääriä, mutta tärkeintä ei ole määrä tai pituus vaan viestin sisältö ja tapa, jolla se välitetään. Lyhyt video yrityksen toiminnasta voi olla aivan yhtä hyvä puheen kanssa tai ilman...

Sisältö

Tips när man skall välja reklambilder

När vi möter kunder och skall sätta ihop t.ex. en hemsida eller ett nyhetsbrev så är det vanligt att kunden säger att de inte har några passande eller fina bilder. Det har vi full förståelse för eftersom folk allmänt har höga krav på bilder idag. Det är få företagare som har tid och kunskap att samtidigt som han utför sitt arbete hinner fotografera sina verk och sedan retuschera bilderna.

Därför är det tur att vi har så bra bildbanker på internet idag....

Sisältö

Anna meille tarina. Nyt sisältö ratkaisee!

Maailman suurimmat mainostajat keskittyvät nyt kanavien sijaan sisältöihin.

Brändien pitää luoda omia sis...

Sisältö

Spelar längden någon roll?

Hur lång skall en presentation vara och hur många tecken är tillräckligt i en Facebook-statusuppdatering? 
Här nedan har vi samlat lite smarta tips från The Next Web gällande texter, presentationer och meddelanden på webben.

...