Sosiaaliset mediat

Sosiaaliset mediat

Osa 4. Ilmoittaminen sosiaalisissa medioissa ja hakukoneissa

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi.

Entä sitten, kun kotisivut/sosiaaliset mediat pyörivät ja sisällön tuottaminen ja päivitykset ovat tulleet tavaksi? Seuraava vaihe voisi olla mainonta sivujen kävijämäärän lisäämiseksi. Päivitystoiminnan on siis kuitenkin oltava kunnossa, että kävijöiden houkuttelu olisi kannattavaa. Kävijät tekevät mielell...

Sosiaaliset mediat

Osa 3. Ylläpito ja palvelusopimus

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi.

Miten pitää yllä kanavia, saada kävijöitä ja heidät vielä palaamaan sivuille? Päivitysten on hyvä noudattaa tiettyä kaavaa yllätyspäivityksillä höystettynä. Kaavaa noudattaen perjantaisin voi esitellä esim. viikon asiakkaan/työn. Siten tiedät, mitä tehdä ja koska, ja asiakkaat tietävät, mit...

Sosiaaliset mediat

Osa 2 Sosiaaliset koodit

Julkaisemme neliosaisen artikkelisarjan, joka sisältää vihjeitä ja ajatuksia verkkoviestinnän ja sen näkyvyyden parantamiseksi. 

Sosiaalisen median trendit tulevat ja menevät, mutta suuria muutoksia ei aivan lähiaikoina ole odotettavissa. Olemme jo astuneet ensimmäisen askeleen digitaaliseen maailmaan, eikä kehitys enää ole niin mullistavaa. Nyt lähinnä kehitetään strategioita niiden verkkojen hyödyntämiseksi, joissa päätetään olla aktiivisia.    ...

Sosiaaliset mediat

Facebook-mainonnan teho kasvoi vuodessa jopa 160 prosenttia

Adobe Social Intelligence -raportti: Facebook-mainonnan teho kasvoi vuodessa jopa 160 prosenttia

Facebook-mainosten näyttökerrat kasvoivat 40 prosenttia ja mainosten klikkausmäärät noin 70 prosenttia viimeisen vuoden aikana. Samalla Facebook-mainonnasta on tullut tehokkaampaa, sillä verkkomainonnan toimivuutta mittaava mainosten klikkaussuhde (kuinka moni mainoksen nähneistä klikkaa mainosta) kasvoi Facebook-mainoksissa vuoden takaisesta 160 prosenttia....